Styrkekram

Styrkekram

onsdag 21 december 2011

Lite bättre

Förkylningen som har haft mig stenhårt i sitt grepp börjar sakteliga släppa taget. Jag säger inte att jag är frisk, inte alls, men jag är inte fullt lika däckad idag som igår.
Det går bara åt en halv toarulle per dag att snyta sig i istället för en hel. Typ.
Jag har också orkat sno ihop en sats med kola (glömde dock grädden i, visste att det var nåt) och röjt makligt här hemma.
Så kanske, kanske att man vågar släppa in familjen här när den stora dagen julafton knackar på dörren.
Idag fick vi också hem dagistanden och tandfen aka Tommy smög försiktigt in för en halvtimme sen och bytte plats på tand och peng. Det är kul så länge de både tror på tandfen och tomten, detta året kanske är det sista, vem vet? Vår "inhyrda" tomte är dock så bra och har hållit i alla år hittills, så han borde nog kunna köra sin show ett par år till. Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar