Styrkekram

Styrkekram

onsdag 7 december 2011

Kikar in

Kikar in på bloggen lite som hastigast medan jag mumsar mikrade korvbröd med smör och ost (vilken middag deluxe va) och uppvärmda pastarester med Findus Köttfärssås Original... ibland är livet en fest!
Ska strax ut i joggingspåret på snorhala vägar och bränna ovanstående kalorier samt de fikabröd jag har tryckt i mig under dagens bjudningar på jobbet.
I helgen som var var jag och ca. 17 andra tjejer ute och gjorde stan och Östersjön osäker på decembers roligaste möhippa. Får se om jag får tid att skriva mer om den sedan, måste dra en liten rapiddammsugning av Ebbas rum nu innan hon kommer hem och börjar protestera. Just nu är maken och Gabbe iväg på Gabbes fotbollsträning och Ebba lajar med vännen E. Sen blir det som sagt en tur i spåret för mig och sen blir det dusch och kvällning...
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar