Styrkekram

Styrkekram

söndag 27 november 2011

(H)julbord och lite sån't

Åkte iväg till vännen E som hade ordnat (H)julbord nu på eftermiddagen och där satt vi i goda vänners lag och intog julmust, sill, lax, kokt potatis, rödbetssallad, ägghalvor med majonäs, prinskorv, köttbullar och allt som hör julen till. Vi tände det första ljuset i advent och den skock med pojkar som har följt varandras utveckling sen de var små bebbar i våra magar firade en lite sen gemensam 7-årsfest i samma veva med Bayblades och syrrorna fick lite mer tjejiga grejer. Fem stycken grabbar födda på hösten 2004 är det som fortfarande håller ihop och jag är glad att jag har hittat de supergulliga mammorna att hänga med och dela erfarenheter med. Inte underligt att jag valde dem till tärnor på mitt och makens bröllop för fyra och ett halv år sedan, riktiga guldklimpar är de!

Tog min vana trogen en massa kort också, men eftersom jag inte brukar lägga ut så många bilder på kompisar här på bloggen (det blir mest på fejjan) så lägger jag ut en liten bild på mig i min nya fuskpäls här istället. Är bara så himla gosig att man nästan omedvetet kelar med sig själv hela tiden. Som att man blir sin egen nallebjörn liksom!
Me love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar