Styrkekram

Styrkekram

tisdag 8 november 2011

Önskelista

Surfade in via tidningen Topp Hälsa's shop och hittade en massa godbitar man skulle kunna tänka sig under granen i jul.
Eller vad sägs om en (knallrosa) pilatesboll för bara 99 pix!
En underbar sjal i regnbågens alla färger fanns också (tror det var M-magasin som erbjöd den och de delade shop).
Sen hittade jag även en skojig design, en lattemugg som man kan pynta med valfritt foto, varför inte med sina barn. Lattemuggen hörde till Vi Föräldrar's webshop.
Åhhh, man får habegär och suget äter upp en inifrån!
När jag ändå håller på kan jag slänga in en bild på rosa Iphone-skal också. Får se om jag nånsin uppdaterar min stenåldersmobil eller om jag håller fast vid den med näbbar och klor tills det kommer en shiny metallic pink utgåva...
:-)

2 kommentarer:

  1. kaffemugg som man kan sätta in eget foto i finns på lagerhaus också för 49kr. tips från erica :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Erica, alltid kul med lite personliga grejer! Kul att ge bort också.
    Kram!

    SvaraRadera