Styrkekram

Styrkekram

tisdag 1 november 2011

Kompishäng

Äntligen känns det som om jag börjar krypa ur min puppa och umgås med folk igen.
I helgen körde vi ett race där jag och familjen först hälsade på gymnasievännen A med hennes familj i Sollentundra och därefter tog jag en tur till Slobbo i Solna och vi gick en låååång promenad till grannstaden Sumpan och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Idag har jag också haft en spontanträff på stan med Erik och det är så himla skönt att känna att man börjar bli sig själv igen, att kokongen börjar släppa och jag kan umgås lätt och naturligt.
Sen är ju stora majoriteten av mitt lunch/fikagäng på jobbet sjuka med diverse krämpor (min tandvärk och hjärtsvikt inte minst) så vi få tappra själar som är där får ju hänga bäst vi kan med varandra då. Stöta och blöta samma samtalsämnen om och om igen och vara lite småjobbiga, men det är helt OK, för vi gillar ju varandra ändå, även om vi en en hög risiga amazoner allihopa som nog skulle behöva både sjumilaservice och rundsmörjning för att orka fortsätta...8-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar