Styrkekram

Styrkekram

fredag 25 november 2011

Fuskpäls

Äntligen helg igen med fredagsmys här hemma i soffan med hela familjen. Vi har ställt fram chips och dipp, levande ljus och Toystory 3 rullar på dumburken.
På vardagarna är man oftast så uppe i varv och inne i vardagsstressen för att kunna sitta ner och blogga ordentligt, men nu är det helg igen, så då tar jag mig tid! :-)
I veckan som var tog jag mig en liten tur på Lindex (för typ sjuttioelfte gången) och inhandlade en liten julklapp från mig själv till mig själv i förskott.
En fuskpäls i melerat beige/grått som jag blev alldeles kär i från första stund och har kastat lystna blickar på länge. Och idag när lönen kom in på kontot behöver jag inte ha alltför dåligt samvete för att jag lade ut en slant för den heller. I'm in looooove!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar