Styrkekram

Styrkekram

torsdag 10 mars 2011

Skådis-Ebba

Jag vill inte ta ut någon seger i förskott, men jag åkte in till stan idag med Ebba och gick på audition för en chips-reklam.
Om förväntningarna var nere i skosulorna sedan förra gångens (väldigt inte alls bra) försök, så är de nu uppe på normala nivåer igen.

Lillskruttan var jätteduktig, presenterade sig, tog instruktioner och frågade med stor inlevelse i rösten "Äter ni chips?" med hög och klar stämma, precis som audition-killen bad henne göra. Hon skrattade och skojade och var allmänt ett litet charmtroll.

Sen är det en annan sak att jag drar iväg henne på såna här (i vissa människors ögon) fånigheter, men hon tycker det är kul och jag tycker det är kul, så varför inte göra det? Och bäst av allt, hon fick gratis chips idag, så mycket att hon kunde fylla nävarna och skulle ta hem till storebrorsan. Av någon mystisk anledning tog det dock slut på vägen hem, men ja ja. Tanken var god i alla fall ;-).

Imorrn får vi besked om det är min skrutta som blir "Chips-Ebba" med svenska folket. Annars är det någon annans dotter som ror hem den titeln, men min lilla tjej var i alla fall urduktig ikväll (tycker helt opartisk mamma)! <3

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar