Styrkekram

Styrkekram

fredag 18 mars 2011

Födelsedagspresenter och familjeporträtt

Tömde nyss kameran och kom på hur dålig jag har blivit på att ladda upp bilder här i bloggen.
Här kommer i alla fall två:


Ett litet urval av de presenter som jag har fått i förskott inför födelsedagen imorrn. Kort och present (oöppnad fortfarande, duktigt va?) från syrran Anja och ett dito kort och tre tialotter från syrran Madde. Kanske är jag miljonär utan att veta om det, spännande!
Mamma har också gett mig ett kuvert med en peng i och pappa har pepprat Tommys mobil med en massa grattishälsningar i förskott, så här blir man grattad i stora mått!

Sen har min lilla duktiga dotter (förutom att ha slagit in en alldeles egen present till mig och gömt på hemligt ställe i sitt rum) även tecknat ett vackert porträtt av hela familjen. Visst syns det att Tommys LCHF-diet funkar! :-)
Gabbe slog också förresten in en leksak som han sa att han inte ville ha längre och gömde på lika hemligt ställe han. Han gjorde även en teckning av familjen (han vill ju inte vara sämre än Ebba) men jag tror den åkte iväg i nåt gömställe också, för den har jag inte sett röken av sen han visade den för mig och retade Ebba för att han inte hade ritat några öron på henne.
Fast det var nog förresten han som började göra teckningen för Ebba hämnades (som ni kan se) på att inte göra några öron på Gabbe heller...

Ja, vad säger man? Syskonkärlek! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar