Styrkekram

Styrkekram

fredag 18 mars 2011

Feberfredag

Var lite halvladdad för en helvkäll hos Dannelies ikväll, men ödet ville annorlunda. Min lillaskrutta var alldeles varm om pannan i morse och tempen visade nära 39 grader. Bara att bita ihop, VAB:a och trösta liten febrig tjej.
Meep.
Min lilla älskling.
Sonen sover i alla fall hos farmor och farfar ikväll som planerat och maken gick nyss upp för att göra dansgolvet osäkert till "Rasputin" och andra plågor. En påse chips från castingen snodde han med sig upp också för att fredagsmysa lite extra.

Själv blir det väl till att blogga lite, tömma och fylla diskmaskinen, dra nån omgång tvätt och så chilla lite med varmt thé och vara lite halvnöjd med att jag (nästan) har hunnit helt klart med inlämningsuppgift 4 i skrivarkursen också.

Yes, ni hörde rätt!
På måndag midnatt (till tisdag) är deadline för allra sista skrivaruppgiften och sen är jag friiii som en fågel att bara blogga och shoppa och ägna tiden åt barnen och maken och vänner och andra väsentligheter! Ta inte det här fel, skrivarkursen är något av det absolut intressantaste jag har läst i hela mitt liv, men det är så jobbigt att klämma in den tillsammans med allt annat som snurrar i jobb och familjekarusellen.
Pustar och torkar svetten ur pannan!
Förresten fick jag beskedet idag att jag fick VG på förra uppgiften också, så har jag riktigt flyt får jag VG på hela kursen. *Glad* 8-)

Nä, nu är det snart dax att krypa ner under täcket, chilla till en riktigt god film bredvid min söta sovande dotter och sen vara riktigt redo att fylla 25 imorrn igen ;-)!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar