Styrkekram

Styrkekram

onsdag 16 mars 2011

Törstnödig på O'boy

Är gräsänka två dagar så kidsens farmor och farfar hämtar dem de här dagarna.
Nyss kom de indrällande genom dörren, kastade av sig alla ytterkläderna på hallgolvet och Ebba deklarerade högt och tydligt att hon var "törstnödig" på O'boy.
:-)

Under villkoret att de fick blanda till själva så rörde de ihop varsin dryck i muggar som de så duktigt själva hämtade i skåpen.
Mina små skruttar börjar bli stora! *Kärlek*

En annan kul grej som hände idag var att jag fick eminent besök på jobbet av min kära mor. Hon gick runt och beundrade de fräscha lokalerna som vi huserar i på dagarna och hälsade fint på mina kollegor.

På fredag är det dax att fira min födelsedag (som är på lördag) hemma hos goda grannarna Dannelie.
Det blir lite favorit i repris med "Rasputin" på högsta volym och oss vevande med armarna. Något gott att äta fixar vi väl också till förhoppningsvis!

Trevlig fortsatt onsdag på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar