Styrkekram

Styrkekram

lördag 12 mars 2011

Tofsarna högt i skyn

Igår drog jag och några tjejkompisar iväg till Patricia för att heja fram "Procudo Rockers" till vinst. Fina tofsar prydde våra huvuden och vi diggade hårt när vännen Slobbo framförde en massa rockcovers med sitt band. Tyvärr räckte det inte hela vägen fram, men vi hade i alla fall en urtrevlig kväll med mycket rock, drinkar och djupa samtal (mest jag och tjejerna då)...

Något som gör att vi kan bära tofsarna högt i skyn idag också är att det faktiskt var min lilla Ebba-skrutta som blev utvald att spela i chips-reklamen :-D!

*GRATTIS GUMMAN!!!*

Finns en brasklapp dock, en annan flicka kommer vara stand-in ifall någon kameravinkel blir dålig eller Ebba har en dålig dag eller så och helt enkelt inte har lust att säga sina repliker. De brukar göra så när de filmar med barn berättade produktionsledaren. Så Ebba är utvald, hon kommer att filma på måndag och hon kommer få ersättning för det.

Dock kan det bli så i sista stund att de tar den andra tjejen istället ifall något händer, men det får vi väl hålla tummarna att det inte gör... 8-)
Spännande det ska bli på måndag! Produktionsbolaget kommer att ringa mig under morgondagen och dra alla detaljerna.

Idag har vi varit på barnkalas också. Var lite lagom trött efter club-besöket igår på Patricia och eftersom jag kom inramlande här klockan fyra nu i morse, så jag däckade en stund i en väldigt mjuk och mysig soffa på lekstället där kalaset hölls.
He he, fick några gliringar, men det får gå ;-).

Sen ikväll kommer några trevliga grannar över, Li och kidsen, och vi ska ha melodifestivalmys och sitta och äta gott och heja fram rätt låt till vinst!

Nice!

5 kommentarer:

  1. Åååh, vad kul! Håller tassarna att min lilla systerdotter blir reklamstjärna nu då! :D KRAM!!

    SvaraRadera
  2. va roligt. säger som mad, håller tummarna på att ebba blir stjärna :) kram erica

    SvaraRadera
  3. Hoppas hoppas hoppas!! *Spänd inför imorrn* :-)

    SvaraRadera
  4. åh va spännande!!! hoppas att det går bra för Ebba idag :-) Det gör det säkert!!!!

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för lilla Ebba och hoppas att hon slipper dela sin mammas öde att följa idiotråd!
    Kram!

    SvaraRadera