Styrkekram

Styrkekram

måndag 28 mars 2011

Laddar med näsdukar

Aaaaatschooo!

Jahapp. Då kom de där här gången också. Bacillerna. Som invaderar från alla håll och gör att snoret rinner, halsen tjocknar och man blir fnasig under näsan av allt snytande.
För att inte tala om alla rullar toapapper som går åt och det dåliga samvetet som alltid kommer smygande (i alla fall för mig) för att jag är tvungen att vara hemma från jobbet.

Det började med Gabbe som insjuknade i feber i lördags och jag har varit hemma med honom både i söndags och som VAB nu idag måndag. Naturligtvis vandrar bacillerna över till mig när jag är en centimeter ifrån när jag tar hand om honom dygnet runt.
Suckar.
Bara att gilla läget och skicka in ännu en VAB-lapp till Försäkringskassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar