Styrkekram

Styrkekram

onsdag 9 mars 2011

Snabbisblogg

Idag får jag skriva ett litet snabbisblogginlägg för jag har inte så mycket tid och kidsen måste strax nattas.

Jag har i alla fall kommit igång med träningen bra nu, varannan dag är jag ute och springer och jag pushar mig själv att ta i lite mer varje gång.

Jag har klippt ut ett träningsprogram ur en tidning och Tommy instruerade mig idag hur jag skulle göra utfall och djupa knäböj och tricepsövningar och lite smått och gott, så snart har jag nog bränt de där två semlorna som jag tryckte i mig igår (med dåligt samvete) på semmeldagen.

Fast jag tycker att man får synda en dag om året åtminstone och på Ebbas dagis hade de bakat egna semlor, så lite var jag faktiskt tvungen att trycka i mig en där, fast jag hade blivit bjussad på jobbet också :-)!

Nej, nu är det tandborstning som gäller...

Kramar!

2 kommentarer:

  1. En syndardag i veckan är det som gäller. =)

    SvaraRadera
  2. Tommy tycker jag har kolhydratmage dock, kanske dax för LCHF-diet...?

    SvaraRadera