Styrkekram

Styrkekram

fredag 11 mars 2011

Full rulle

OK, torkar svetten ur pannan.

Den här helgen händer följande (förutom Ebbas audition igår som satte igång tröttkarusellen):

Gabbe har disco ikväll som jag ska vara närvarande förälder på.
Vännen Slobbo tävlar ikväll också med sitt coverband på Patricia så jag och några kompisar ska åka dit och heja fram vinst till honom hade vi tänkt :-).
På lördag morgon har Ebba dans OCH Gabbe har fotbollsträning samtidigt.
Ebba (och Gabbe också som bonus) ska gå på kalas hos en kompis på Saltsjö-Bus.

Hmm, vad händer mer... har jag glömt något? Visar det sig att Ebba får rollen i chips-reklamen så måste jag ta ledigt hela måndag som är inspelningsdag. Wish me luck with that! :-)

Just ja, nu på morgonen kommer Gabriel att åka på sångträning så jag måste lämna honom lite tidigare än vanligt *fäster rött minnesband kring pekfingret*.

Så summa kardemumma är det en massa aktiviteter som snurrar framför ögonen här som man ska bolla med och samtidigt vara på banan för att jobba på och sen allt annat som hör vardagen till.

Bara att torka svetten ur pannan och gasa nu då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar