Styrkekram

Styrkekram

söndag 14 augusti 2011

James McAvoy - min nya filmälskling

Som rubriken tyder på har jag en nyfunnen favorit. Såg honom i "X-men First Class" igår och idag också i "Wanted". I Wanted var han lite valpigare men den filmen kom för tre år sedan så man får förlåta honom det.

I X-men var han riktigt riktigt bra och även så i Wanted. Själva filmen Wanted hade allt. Både story, duktiga skådisar, välgjord regi och snygga tricks. Uttrycket "curve bullets" har kommit för att stanna!

Rekommenderas starkt, precis som X-men!

4 kommentarer:

  1. Kanske nå´t jag borde se??

    Nu är det mysigt mörkt å ljusen är tända
    Bara att vänta på att klockan ringer imorgon samt att e viss granne C firrar ett kort ;)

    Nattinatti Carro

    SvaraRadera
  2. Absolut Cissi, varenda sekund i filmen är som en riktigt välgjord kladdkaka, imponerande, aptitretande och man har bara sug efter mer!
    :-)
    Ska firra kort också!
    //C

    SvaraRadera
  3. Åh, då ska jag ladda med kladdis innan filmen sätter fart alltså ;)

    Schyrre att du firrar kortet

    Ska försöka firra en babysitter oxå ;)

    Nu ska jag fortsätta "kika" på Brage - Hammarby!!!!

    SvaraRadera
  4. Frågan är om man vill ha mer film eller kladdkaka???

    SvaraRadera