Styrkekram

Styrkekram

torsdag 25 augusti 2011

Kimono love

Jag blev lite smått betuttad i den här kimonon idag så jag var ju bara tvungen att hala upp plånboken och köpa den.
Den är supergullig, rosa och svart och vändbar.

Det var under kräft- och surströmmingsmarknaden i Sumpan som de hade ställt upp en massa stånd där de sålde varor till schyssta priser och förutom min nya älskling-kimono köpte jag även fyra sorters thé (smaker grädd och rabarber, champagne, choklad samt After Eight), fjorton par strumpor till kidsen för en hundring och Beyblades till Gabbe att spara till hans födelsedag.

När jag kom hem väntade även en jättefin spiralfotobok som jag satt och beställde tillsammans med kidsen häromdan. Vi hade fått ett erbjudande att vi endast behövde betala porto så nu har vi 25 glansiga sidor att spara som förevigar sommaren 2011.
Inte illa alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar