Styrkekram

Styrkekram

lördag 27 augusti 2011

Solkatter på ballen



Varma dagar som dessa är det lätt att bara ligga och jäsa på balkongen. I alla fall om man är katt och heter Oggy. Syrran Häggan är inte lika utslagen, men lite hängig ser hon allt ut ändå.

Själv har jag druckit lite koohii, läst i en hälsotidning som Tommy tog med hem från jobbet och fått en massa tips om antioxidanter och fått ytterligare vatten på min kvarn att det är nyttigt med regelbunden motion och att äta mycket frukt och grönt. Man kan ju inte alltid säga att vi lever som vi lär för både igår och idag har jag satt i mig en burk med Coca-Cola och jag kan känna hur det jäser illavarslande i magen.
Ja ja, jag har ju i alla fall varit ute på en jogggingtur, så lite utjämning har det allt blivit!

1 kommentar:

  1. Äsch en burk hit eller dit e väl inget ;)

    En gång är ingen gång
    Två är lika med noll
    Det är samvetets ekvation

    Du lever f.n efter det

    //C

    SvaraRadera