Styrkekram

Styrkekram

söndag 21 augusti 2011

Sportfesten 3.0

Hemkommen från en galet rolig sportfest (precis som alltid)! :-)
Folk var utklädda till allt ifrån amerikanska wrestlare till kapplöpningshästar och bowlingkäglor, så man fick sig en ordentlig skrattsalva när man kom dit och såg alla utstyrslar!
Jag hade varnat vännen Erik lite i förväg att det kunde vara ganska "förortigt" så han fick ingen större chock när majoriteten betedde sig som kelsjuka lemurer eller hönor på speed.

Tävlingarna gick hyfsat bra för mig, jag fick dock ingen topplacering, men rätt schyssta poäng ändå. Scorade i varje gren och det får man ju vara nöjd med...

Just nu röjer maken vidare på dansgolvet, medan jag har gått hem och skickat hem barnvakten. Kan vara rätt skönt att bara sitta hemma i lugn och ro, dricka en kopp thé och gå igenom alla sjuka foton från festen. Imorrn ska vi bara sooooova.
I alla fall till lunch nån gång, sen är vi hembjudna till Gabbes vän W med familj för grillning och lite häng.


1 kommentar:

  1. Oskulden jag kan numera skriva under att det var ql :D

    Dessutom hade du med dig en mkt trevlig vän - fanns mkt att prata om.

    Nu får vi se till att njuta av stundande sol

    SvaraRadera