Styrkekram

Styrkekram

lördag 10 april 2010

Jag och min mugg

Känner mig lite småtvungen att lägga in en bild på min älskade VIP-mugg som jag har införskaffat på Shellmacken/Seveneleven (eller "Skäll" som vi säger på jobbet) som ligger precis intill den stora tegelbyggnaden där vi har vårt kontor.
På "Skäll" går jag in varje morgon, jag behöver bara visa mig så sätter den som står i kassan för dagen på en stor latte, som står och fräser och brummar tills det är min tur i kön.
Min vackra, eminenta, praktiska VIP-mug som eg. är en termos som håller värmen super, brukar jag dock inte ha med mig i väskan, utan de vet ändå att jag har den stående på hedersplats på mitt jobb, så jag får alltid påfyllning stor latte till det strålande priset 15:- (istället för 25:- som det är annars). Jag kanske inte går före i kön till Spy-bar, men på "Skäll" där är jag drottning ;-)!!

2 kommentarer:

  1. Apropå Spy Bar lite onödigt vetande. I fyra år var jag styvfar till Calle Sundevall i Stureplansgruppen. UTan att någonsin kika in där he, he.

    SvaraRadera