Styrkekram

Styrkekram

söndag 4 april 2010

Länk till KroKKoFin

Länkar till en liten tävling jag ställer upp i (föll för grupptryck från syrran ;-)). Den går till KroKKoFin som syr jättesöta kläder bl.a. och hennes tävling ligger på denna sidan:

http://krokkofin.blogspot.com

Hon skriver såhär:

Torsdag 1 april 2010
Funny Sunny Giveaway!

Jag har länge velat ha en giveaway, men har inte riktigt hittat någon bra anledning till det. De flesta bloggare verkar ha giveaways för att tex fira ett visst antal besökare på sin blogg eller kanske för att locka till fler följare. Och jag har ju inte varit igång och bloggat så länge så något av dessa alternativ till anledning för giveaway har inte varit aktuellt för mig ännu.
Men nu har jag valt att gå min egen väg helt och hållet och ha en

FUNNY SUNNY GIVEAWAY

FUNNY är den för att den är för att fira mitt tredje barn som väntas titta ut om två veckor, 15 april för att vara exakt. FUNNY är den även för att spelreglerna är lite annorlunda.
SUNNY är den för att temat är vår och grönska! Tygerna på bilden är en del av paketet och de innehåller alla blommor eller grönska i sitt motiv.

Lämna 1 kommentar till detta tillägg och du erhåller 1 lott
Lämna kommentar OCH länka till denna giveaway i din blogg och du erhåller 2 lotter
Gör både och av ovanstående OCH anslut dig som följare till min blogg så erhåller du 3 lotter.
Extralotter: gissa på förlossningsdatum samt ett klockslag i din kommentar. Den som gissar närmst erhåller 10 extralotter.

Slutdatum för denna giveaway är svårt att sätta. Den är helt enkelt slut då lillkotten tittar ut! Själv hoppas jag det blir snart, men har jag otur går jag över tiden. Det har jag nämligen gjort med både nummer ett och nummer två, 10 respektive 5 dagar.

Upplagd av KroKKoFin kl. 10.03
Etiketter: giveaway

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar