Styrkekram

Styrkekram

lördag 31 juli 2010

Jag och min latte


Gabbes och Ebbas kompis V sover ju över här och spenderade hela dagen med oss idag, eftersom hans mamma jobbar helg.
Vi har haft heldag tillsammans och varit på utflykt på både den kommersiella hamburgerkedjan med de gyllene bågarna och så har vi varit och sett "Shrek 4 - nu och för alltid". Fatta man kände igen sig som utarbetad småbarnsförälder i den filmen :-)!
Kidsen tyckte det var kul med alla träsktrollen och häxorna som fajtades och själva satt vi alltså och nickade igenkännade med stackars utslitna pappalediga Shrek.
Som bilden visar passade jag på under Doncen-besöket att inmundiga den dagliga latten.

Ikväll är det sedan lite vuxenfest igen hos de goda vännerna K och M. Barnfritt, jiha! :-)
Tommys föräldrar kommer hit en liten stund så ska de få umgås med gullungarna hela kvällen medan vi roar oss.
What a weekend!

3 kommentarer:

  1. visst var den söt shrek 4 :) blir alltid så sugen på kaffe när jag är inne och läser på din blogg ;-) kram erica

    SvaraRadera
  2. Fler med bf! Själv var jag på tjejfest ikväll och åt kycklingpaj och drack (visserligen alkoholfri, men ändå) öl!! :D Jiiihaa som sagt!

    SvaraRadera
  3. Livet är en schlager!! Kom på det uttrycket eftersom det är Pride-veckan nu ;-)!
    Men ibland är livet bra härligt...

    SvaraRadera