Styrkekram

Styrkekram

torsdag 15 juli 2010

Sjukt bra pris

Var nere på outleten i Orminge centrum och gick omkring för att spana på lite snygga sommarmärkesplagg som de reade ut för 50-70%.
Hittade den billigaste shoppingkassen i världshistorien tror jag. Sju fräscha plagg till mig själv fick jag för den totala summan 269:-! Totally unbelievable som Hollywoodfrun Montazami skulle ha sagt. Cirka 38:-/plagget!!
Då var så fiffigt att det var rea på rean och dessutom erbjudandet köp fem plagg, betala för tre, ovanpå alltihop.

Men så är jag känd för att vara shoppaholic också, eller rättare sagt reaholic.
Jag är den första som dyker ner i 20:- korgarna på stormarknader och andra butiker och botaniserar och vrakar tills jag har en hel hög med fynd (som jag iofs aldrig i livet kommer att sätta på mig eftersom jag redan har 20 andra scarves hemma, men ändå, ett fynd!).

Nedan kommer en liten bildsamling på dagens samlade skörd:








2 kommentarer:

  1. Åhh, vilka fina kläder!! Det kallar jag FYND! :D

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!!? Jag är så mäkta nöjd och mallig så det är nästan att jag är sugen att köra en utmaning, kan någon bräcka detta? ;-)

    SvaraRadera