Styrkekram

Styrkekram

lördag 22 oktober 2011

Chokladböna

Ett annat sätt att toppa en lördagskväll i hemmets lugna vrå kan ju vara att smeta in hela ansiktet med Cocoa & Orange hot fondu masque. Luktade riktigt gott och gjorde mig ännu mer sugen på att stoppa i mig mer chokladbollar och annat onyttigt som innehåller kakao.
Vad som var lite häftigt var att ansiktet verkligen hettades upp när man smorde på masken också och efter en kvarts njutande med gegga och gurkskivor på ögonen kändes faktiskt huden mjukare och renare än innan. Lite helglyx sådär! För bara 14,50!

Sen har jag fixat till lite middagsmat till ungarna och nu blir det mer slapp framför tv:n och några avsnitt av Sex and the City, en av mina favvisserier som jag kan se om och om igen utan att någonsin tröttna.
Om ungefär tre timmar kommer maken hem, får se om vi är vakna då, eller om vi sussar sött framför dumburkarnas sken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar