Styrkekram

Styrkekram

lördag 15 oktober 2011

Gratis är gott

Ja, ovanstående är ju en känd sanning. Inte minst Juholt har dock fått bita i det sura äpplets baksida och se vad som händer om man gratisprovar lite för mycket...
Hursomhelst så har jag hoppat på ett nytt "väskryckarerbjudande" vilket bestod av följande lyxiga spa-kit från Topphälsa: Shower gel, body butter och lip balm, alla i den förtjusande doften "Satsuma". En shape up-video med Blossom Tainton följde också med och på bilden har jag även petat in ett par Yantra-spiktofflor som jag köpte för 99 spänn på Naturapoteket. De är fulla med små piggar och ska stimulera olika akupressurpunkter under fötterna som ska tillföra nytt blodflöde till andra delar av kroppen, beroende på var under foten de är. Mycket spännande. Och det blir ju ett så fint kit av alltihopa, med mina spikmattor och spikbälten och ringar och allt vad jag nu har. Så nu ska jag bli frisk och sund så det står härliga till! Och för väldigt liten peng också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar