Styrkekram

Styrkekram

torsdag 27 oktober 2011

Twilight Saga

Min lilla söta systerdotter är här tillsammans med en kompis och bor hos oss inatt för att imorrn styra kosan in till Hovet och kika på Twilight-stjärnorna som är på Sverige-besök. Tyvärr är hon inte här så himla länge och imorrn ska jag in till tandläkaren för att göra en lite smått otrevlig operation av min visdomstand så vårt umgänge blir minst sagt kort. Men men. Underbart är kort.

Just nu håller kidsen på och pepprar henne full med info om hur man ska spela Mario Kart på Nintento DS och skicka ut bananskal åt höger och vänster, så hon har fullt sjå med småkusinerna. Som beundrar henne som tusan!

Älskade lilla Saga!

3 kommentarer:

  1. oj va stor hon har blivit :-) Här hänger man inte med alls :-D

    SvaraRadera
  2. Ja, hon växer så det knakar. 15 år redan, här går det undan!

    SvaraRadera
  3. fin bild du har tagit på mig!
    var jätte roligt att vara hos er även för bara en liten stund, trevligt att träffa små kusinerna och såklart dig och Tommy! och nu vet jag hur man skickar ut ett bananskal ;D
    <3

    SvaraRadera